Head of Product & Growth Marketing B2C

Wat je krijgt

  • Unieke kans om een nieuw landelijk consumentenmerk neer te zetten
  • Een belangrijke rol op strategisch niveau, je bepaalt mede de richting van onze merkstrategie
  • De kans om te bouwen aan een nieuwe maatschappelijke innovatie in Nederland
  • Een jonge en frisse organisatie, waarin nog veel kan worden bedacht en uitgewerkt

Wat je meebrengt

  • Een proven track record, dat overtuigend is en jouw ervaring aantoont
  • Relevante achtergrond, kennis en ervaring in het opbouwen van een nieuw consumentenmerk
  • Je bent een teamplayer, je werkt makkelijk samen en inspireert anderen

Wie ben jij?

Ons nieuwe Head of Product Marketing & Growth B2C wordt gedreven door een commercieel marketing ethos, gecombineerd met diepe kennis en inzichten van de consumentenmarkt. Vooral Online, maar ook Offline. Je weet dit te vertalen in een uitstekende strategie om consumenten te benaderen, motiveren en converteren naar klanten. Daar hoort natuurlijk een aansprekend productaanbod en bijbehorende propositie bij, die je vaststelt samen met de rest van het team.

Jouw commerciële en marketing capaciteiten wissel je af met uitstekend leiderschap binnen kleine teams. Je bent hands-on, in staat om de planning te bewaken, doelen te stellen en het maximale uit het team te halen. Zo kom je tot productbranding, marktsegmentatie en productpositionering.

Je werkt samen met andere onderdelen van de organisatie, zoals Development en Operations. Deze teams bouwen nieuwe producten of zorgen dat ze op de juiste manier de consument terechtkomen.

Wie is Hello 24/7?

Ongetwijfeld heb je je wel eens zorgen gemaakt om je ouders. Daar sta je niet alleen in. Dagelijks maken honderdduizenden 45-plussers zich zorgen om hun ouders. Omdat ze steeds langer, zelfstandig thuis wonen. En omdat een plek in de zorg niet meer vanzelfsprekend is.

Het is vaak een uitdaging voor mensen die door een druk eigen leven of bijvoorbeeld afstand tot het ouderlijk huis veel zaken voor hun ouders regelen. Hello 24/7 helpt 45-plussers die hun ouder(s) willen helpen zo lang mogelijk zelfstandig te blijven wonen op een verfrissende nieuwe wijze. Een slimme marketingstrategie is daarbij de sleutel tot het succes. Daar zoeken wij een getalenteerde en bedreven Head of Product Marketing & Growth voor.

Wat ga je doen?

Om Hello 24/7 van de juiste branding en merkbelofte te voorzien en dit beeld ook naar buiten uit te stralen, is goede en degelijke marketing nodig. Hier ga jij je op storten. Je maakt plannen, bespreekt deze met stakeholders en voert ze uit. Hierin zal je rekening houden met de groeiambities van Hello en daar een mouw aan passen. Je taken bestaan onder andere uit:

  • Ontwikkelen en uitvoeren van de marketingstrategie om de consumenten(retail)markt te benaderen
  • Op basis van jouw kennis van de consumentenmerk, data en inzichten, onze dienstenrange en je eigen creativiteit ga je een succesvolle aanpak ontwikkelen. Zowel online als offline.
  • Je bent het dagelijkse aanspreekpunt op het gebied van marketing en werkt intensief samen met collega’s en directie.
  • Evalueren en aanscherpen van nieuwe en lopende campagnes, je vormt hier een mening over en weet dat om te zetten in besluiten.
  • Contact houden met onze partners, zoals Univé, KPN en verschillende overheden
  • Flexibiliteit is essentieel, geen dag is hetzelfde en het is belangrijk dat je meebeweegt met de werkzaamheden die de organisatie van je vraagt

Wat verwachten we van jou?

  • Je combineert werk- en denkniveau op hbo- of wo-niveau met een relevante achtergrond c.q. studie in de marketing
  • Daarnaast heb je de nodige jaren werkervaring in de marketing, bij voorkeur in verschillende (toonaangevende) posities en bij B2C-bedrijven
  • Je bent in staat snel een overzicht te vormen van wat er moet gebeuren, brengt daar structuur in aan en weet dit vervolgens te realiseren
  • Dat doe je in teamverband, dus je bent een teamplayer die eenvoudig mensen motiveert en enthousiasmeert
  • Jouw track record spreekt voor zichzelf
  • Je bent sterk op het gebied van project- en stakeholdermanagement: je kunt elk onderwerp met iedereen bespreken, ongeacht hun expertisegebied of niveau.
  • Je bent vanzelfsprekend bekend met alle facetten van marketing, van planning tot budget tot de kanalen
  • Je bent creatief en een maker, visueel ingesteld en tekstschrijver

Over Hello 24/7

Met een fris en enthousiast team zijn wij bezig om families op een nieuwe, moderne manier te ondersteunen bij hun zorg voor een dierbare. We proberen op innovatieve wijze, met de inzet van technologie, een groot verschil te maken voor deze grote groep Nederlanders. Vanwege grote interesse vanuit de markt willen we ons merk op een professionele en sterke manier neerzetten. Daarvoor zoeken wij aanvulling op ons team.

We bieden een marktconform salaris, inclusief vakantiegeld en passende vakantiedagen om erop uit te gaan. We werken hard met elkaar, om Hello 24/7 tot een succes te maken. Daarbij vieren we onze successen tijdens leuke borrels en gezellige uitjes. We letten op elkaar en er heerst een goede sfeer. We zijn resultaatgericht en no-nonsense. En natuurlijk krijg je korting op onze producten als je zelf zorgen draagt voor een ander.

Interesse?

Solliciteer dan door te mailen naar arthur.clement@hello247.nl. Vermeld duidelijk op welke vacature je reageert. Vergeet niet om iets mee te sturen om jezelf te introduceren en ons te overtuigen jou op gesprek uit te nodigen. Hoe je dat doet, daar ben je vrij in.

Heb je vragen of wil je even bellen? Neem dan contact op met Alex Vermunt (Head of Development & Operations) door te bellen naar 06 46 51 47 80.

Commerciële acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

%d bloggers like this: